Доставка продуктів Черкаси

Доставка продуктів від Гранд Маркету Вам додому!

Зв`язок з менеджером інтернет-магазину: (093) 112 23 11, (068) 369 76 05 або (0472) 33 41 19.

Питання

Відповідь

Як зробити замовлення товару на сайті та способи оплати
  1. Оберіть необхідні товари на сайті.
  2. Вкажіть ваші контактні дані- адресу доставки, номер під’їзду, свій телефон.
    ВАЖЛИВО! Замовити алкогольні та тютюнові вироби можливо тільки при розрахунку готівкою.
  3. Якщо ви бажаєте забрати замовлення самостійно – скористуйтеся послугою «Гранд – Drive». Для цього виберіть способ оплати «Самовивіз (Гранд – Drive)» та в коментарі вкажіть зручний для вас час, щоб забрати вже зібране замовлення без черги.
  4. Оберіть один зі способів оплати:
    – розрахунок готівкою;
    – оплата банківською карткою через мобільний термінал;
  5. Менеджер  мережі «Гранд-Маркет» зателефонує вам з метою підтвердження  прийняття замовлення. Після погодження замовлення підготуйте необхідну суму, або перевірте наявність коштів на банківській карті. При розрахунку готівкою кур’єр повинен  надати вам чек на суму вашої покупки. Будь ласка перевіряйте решту відразу ж при розрахунку. Дисконтні картки мережі та пенсійні посвідчення при оплаті товарів з доставкою не діють.
Територія  доставки продуктів
  • Мережа «Гранд-Маркет» здійснює доставку замовлення  по території м. Черкаси (в т.ч. м-н Дахнівка) та с.Геронимівка.
Період доставки
  • Всі замовлення доставляються  в той же день, якщо вони були зроблені з 8:30 до 16:30, і на наступний день, якщо вони були зроблені після  16:30. Час доставки:  протягом дня по домовленості.
Вартість доставки замовлення
  • Акція! Замовлення на суму від 300 грн до під’їзду доставляємо безкоштовно.
  • Акція діє з 01.09 по 31.10.2020 р.
  • Замовлення на суму до 300 грн ми не доставляємо.
Доставка тяжких товарів
  • Тяжкі товари (наприклад цукор в мішках, крупи в мішках чи мінеральна вода упаковками) вагою понад 50 кг доставляються при наявній можливості і за попередньою домовленістю до під’їзду вашого будинку.
Коригування замовлення
  • Якщо ви вирішили змінити здійснене замовлення або відмовитися від його, будь ласка зателефонуйте по одному з вказаних телефонів на сайті мережі  і скоригуйте замовлення.
  • Якщо ви вирішили скоригувати замовлення при отриманні товару (наприклад при наявності браку, пересорту і т.п.), кур’єр здійснить вам необхідний перерахунок суми і візьме оплату тільки за фактично отриманий товар.
0